第五屆課堂短評

上週日的追女班又一次成功誕生了二十多位情場魔鬼,有幾位學員在上課後四十八小時內已經對身邊的港女試招,以下是他們在學員Blog的留言:

Halo~ David,我係Rex呀,今日上堂個個17歲理科班學生呢,can U remember me?落左堂之後,即刻係影視店度同個有7.5分既女仔吹左幾句,原來搭訕真係好X易,好自然,個女仔仲想我聽日去搵返佢,去唔去好?

岩岩上完堂,即刻有成功例子,岩先有個女仔冇啦啦對我發脾氣,我就..........,不出2小時,佢即該搵番我,仲問我而家得唔得閒,我當然就話…………..,佢就係咁追問我,正!!!!!!



看見了嗎, 哈哈哈,這些就是我制造出來拯救女人的魔鬼,他們是現實生活中不易被發現的愛情「權謀行者」,會讓女主覺以為這就是緣份注定。他們就好像是電影:戀戰特務王(Knight and Day)中的Tom Cruise現實生活版

所以如果你在街上看見一個表面普普通通的地中海麻甩佬(仲係好樣衰嗰隻)竟然可以摟抱住件「周秀娜」或者李冰冰的美女把玩,你就不要驚訝為什麼。上過追女班的是Trainer,而不是Trainee,Trainer的狗是受過訓練會聽主人命令的乖犬,而trainee養的狗只會到處亂跑亂叫(我沒有說狗=女,如果你要這想我也不會阻止你…)

還有我要多謝那位學員在臨下課的時候對我的鼓勵: David你的方法好邪惡,但我buy你!

如果你是片中的男主角(1:15)的毒男一族,sorry…我們不歡迎你,因為你已經嚴重中毒,自己「響」房DIY吧。


下一期課程將於十一月(某週日全日)舉行,
報名辦法

PS學員們,請多在會員區交流!